Bokföringsprogram, löneprogram och faktureringsprogram – allt i ett med Enkelbok

Uppdatera leverantör i Enkelbok

I den här guiden går vi igenom hur du kan Uppdatera leverantör i Enkelbok. Du får tydliga steg-för-steg-instruktioner för att ändra kontaktuppgifter, uppdatera betalningsinformation och säkerställa att leverantörsregistret alltid är korrekt och uppdaterat.

Steg 1:

Gå först till Meny. Där väljer du Leverantör.

Steg 2:

Klicka på plusikonen för den leverantörsfaktura du vill ändra.

Steg 3:

Den valda leverantör öppnas. Redigera informationen och klicka på Spara knappen.

Genom att följa dessa steg kan du enkelt Uppdatera leverantör i Enkelbok och se till att alla uppgifter i ditt leverantörsregister är korrekta och uppdaterade.

Om du stöter på problem eller har frågor under processen, tveka inte att kontakta vår support som gärna hjälper dig vidare.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Relaterade artiklar

Dela den här artikeln

Shares
Scroll to Top