Löneprogram med utläggshantering
Löneadministration är det grundläggande behovet för alla företagare och det ska vara lätt att hantera löne - och utläggshantering. Enkelbok erbjuder det enklaste löneprogram och utläggshantering.
Några spännande funktioner
Enkel lönehantering för småföretagare
Automatisk beräkning av lön, semester, sjukersättning, förmåner, traktamente, skatt och mer.
AGI deklarationen
AGI-deklarationen skapas automatiskt så att du kan enkelt ladda ner och ladda upp hos skatteverket.
Vi erbjuder obegränsat antal anställda
Du kan lägga till obegränsade anställda. Få fullständiga rapporter om dina anställdas löner, och utlägg.
Möjlighet att lägga till utlägg på lönen
Möjlighet att lägga till utlägg på lönen eller betala direkt till den anställde.
Så enkelt är det
Kom igång med bara fyra steg. Låter intressant.?
01
Skapa anställd
Du kan skapa obegränsat antal anställda i Enkelbok. det går även att aktivera autogenerering av månadslön för varje anställd så att du slipper göra det manuellt varje månad.
02
Skapa lön
Skapa lön med bara två klick. Välj anställd, datum och det är klart. Skriv ut lönebesked och skicka den till den anställde.
03
Bokför lönen och betalning
Det som är unik i Enkelbok är att du inte kan missa bokföring av lönen när du har skapat den. Den visas under att göra-listan.
04
Ladda ner deklarationsfil
Generera arbetsgivardeklarationen med ett klick. Du kan ladda ner och skicka arbetsgivardeklarationsfilen till skattemyndigheten.
05
Bokför skatt
Bokför skatt efter skatteverket har dragit från ditt skattekonto