Så här lägger du till ett anpassat konto i Enkelbok

Enkelbok erbjuder ett användarvänligt gränssnitt som gör det enkelt att skapa anpassade konton som passar ditt företags behov. Följ dessa steg för att lägga till ett nytt konto i din kontoplan.

Steg 1:

Logga in på ditt Enkelbok-konto och gå till “Bokföringsinställningar” under fliken Bokföring.

Steg 2:

Klicka på “Lägg till Konto”.

Steg 3:

Ange uppgifterna: Kontonummer, Kontonamn, Beskrivning och Momsruta.

Steg 4:

När all information är ifylld, klicka på “Spara” för att skapa det nya kontot.

Steg 5:

Efter att ha sparat kan du använda filtrerings- och sökalternativen för att snabbt hitta ditt nya konto i kontoplanen.

Om du har frågor eller behöver ytterligare hjälp, vänligen kontakta vårt supportteam:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Relaterade artiklar

Dela den här artikeln

Shares
Scroll to Top